Стратегия, сапа менеджменті және пациенттердің қауіпсіздігі қызметі

2004 жылдан бастап клиника басшылығы менеджментті халықаралық стандарттарға бағдарлай отырып курс қабылдады және Қазақстан Республикасында бірінші болып Менеджмент және ішкі аудит жүйесі орталығын ұйымдастырды. Кейіннен Орталық сапаны басқару бөлімі болып өзгертілді, ол ҰҒМО қызметіне халықаралық стандарттарды енгізу нәтижелерін сыртқы бағалауды әзірлеумен, енгізумен және ұйымдастырумен айналысты.

2006 жылы ҰҒМО клиникалық-диагностикалық зертханасы biorad ұйымдастырған зертхананың EQAS (USA) стандарттарына сәйкестігін сыртқы бағалаудан өтті.

2007 жылғы қаңтарда емхана жұмысына СМЖ сертификаттауымен ИСО 9001-2000 МС талаптары енгізілді. 2009 жылғы наурыздан бастап ҰҒМО EFQM моделінің тұжырымдамалық тәсілдері мен критерийін қолданады.

2010 жылғы маусымда ҰҒМО "танылған кемелдік — 4 жұлдыз" деңгейіне, 2012 жылы қарашада — EFQM моделінің "танылған кемелдік — 5 жұлдыз" деңгейіне сертификатталды.

Менеджментті одан әрі жетілдіру үшін 2014 жылы экологиялық менеджмент, кәсіби қауіпсіздік және денсаулық менеджменті, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 50001 энергия менеджменті саласындағы халықаралық стандарттардың талаптары енгізілді.

ҰҒМО 2010 жылы Еуропаның 2010 жылғы ең үздік кәсіпорны болды. 2012 жылы біз қаржылық менеджменттің жетістіктерін мойындай отырып, Ресей Федерациясының кәсіпкерлікті дамытуға жәрдемдесу қорының жыл сайынғы халықаралық сыйлығын алдық.

2012 жылы ҰҒМО Азия сапа сыйлығының (ANQ, Гонконг) жеңімпазы атанды. 2013 жылы Қазақстан Республикасының Ұлттық бизнес рейтингінде ҰҒМО "активтер мен міндеттемелер көрсеткіштері" саласындағы Алтын рейтингте және "активтер мен міндеттемелер көрсеткіштері", "табыстылық көрсеткіші", "өтімділік көрсеткіші"3 номинациясындағы орындар сомасы бойынша күміс рейтингте танылды.

2015 жылы біз Еуропалық сапа менеджменті ұйымының (EFQM) "танылған кемелдік 5*" клиникасының деңгейін растадық

Біз 2014 жылы Қазақстан Республикасы Президентінің "Алтын сапа" ұлттық сыйлығына қатысып, медицина саласында жаңа технологияларды енгізгені үшін "Парыз" сыйлығымен номинацияланғанбыз.

ҰҒМО 2014 жылғы еуропалық үздік тәжірибе сыйлығын (Брюссель) және 2014 жылы Еуропалық сапа сыйлығын (Италия) алды.

2015 жылы біз еуропалық сыйлыққа ішкі ағзалардың паразиттік ауруларын емдеуде HIFU терапиясын қолдану саласындағы жаңа зерттеулерді ұсындық және "сапалы инновация" (Финляндия) сыйлығын алдық.

2018 жылы ҰҒМО Ұлттық аккредиттеу стандарттары бойынша жоғары санатқа ие болды.

2021 жылы ҰҒМО Ұлттық аккредиттеу стандарттары бойынша жоғары санатты қайта растады.

Стратегия, сапа менеджменті және пациенттердің қауіпсіздігі қызметі

  • Сапаны басқару бөлімі 1.09.2016 жылдан бастап жеке құрылымды ұсынды, 2019 жылғы маусымнан бастап 3 бөлімнен тұратын стратегия, сапа менеджменті және пациенттердің қауіпсіздігі қызметі ұйымдастырылды:
  • Клиникалық аудит және клиникалық фармакология бөлімі
  • Сапа менеджменті және стандарттау бөлімі
  • Стратегия, тәуекелдерді басқару және госпитальдық сервис бөлімі

Қызметтің негізгі міндеттері:

  • Ұлттық аккредиттеу стандарттарын, оның ішінде денсаулық сақтау саласындағы халықаралық стандарттарды енгізу және қолдау бойынша құрылымдық бөлімшелерге әдіснамалық басшылықты жүзеге асыру;
  • ҰҒМО-да диагностика мен емдеу сапасын жақсарту жөніндегі бағдарламалардың тиімділігін әзірлеу, енгізу және бағалау;
  • ҚР ДСМ диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларына және Ұлттық аккредиттеу стандарттарына сәйкес көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасы, медициналық құжаттаманы толтыру сапасы тұрғысынан медициналық құжаттамаға сараптама жүргізу;
  • қызметті талдау нәтижелері бойынша жұмыстағы ақаулардың алдын алуға және жоюға бағытталған және диагностика мен емдеудің сапасы мен тиімділігін арттыруға ықпал ететін іс-шараларды әзірлеу;
  • сапасыз көрсетілген медициналық көмекке азаматтардың өтініштері мен шағымдарын қарау бойынша жұмысты үйлестіру;
  • ішкі бақылау және тәуекелдерді басқару жүйесінің қызметін үйлестіру;
  • өнімділіктің негізгі көрсеткіштерін жинау, өңдеу және талдау;
  • оқиғалар туралы хабарламаларды талдау, түбірлік себептерді анықтау, анықталған сәйкессіздіктер бойынша ұсыныстар мен түзету шараларын ұсыну;
  • Ұлттық аккредиттеу стандарттарына сәйкестігі тұрғысынан жүйелі трейсерлер жүргізу;
  • баж құжаттамасын өзектендіру, басқару;
  • ПВР аналитикалық ақпаратын ұсына отырып, ҰҒМО ИСМ ішкі аудиттерін ұйымдастыру және жүргізу.


Сапа менеджменті және стандарттау бөлімінде:

- Сүлейменова Гүлнұр Ғалымқызы-сапа менеджері. "Медициналық-профилактикалық іс" мамандығы бойынша жоғары медициналық білім, мамандануы-гигиенист - эпидемиолог дәрігер. Жұмыс өтілі-16 жыл. "Медициналық статистика" циклі бойынша біліктілікті арттыру туралы куәлік 240 сағат. "Денсаулық сақтау менеджменті және маркетингі" циклі бойынша"Қоғамдық денсаулық сақтау" мамандығы бойынша біліктілікті арттыру туралы куәлік 120 сағат.

Сапаны басқару бөлімінің байланыстары:

тел. (+77172) 57-78-32

e-mail: nnmc_oka@mail.ru

Талдау нәтижелерін алу/Получить результаты анализов

Мекен-жайы/Адрес

Казахстан, г.Астана, пр. Абылайхана 42

Телефон

Почта

national_clinic@nnmc.kz

Прейскурант

Науқастарға/Пациентам